Mohamad Aizam Firdauz B. Nor Azizi . 19years old. Johorean . Accounting Student at UiTM Johor:)

Thursday, June 17, 2010

hangout time*

post post post(!) today i wanted to share a bit story fer you all. HAHA. tdy aku gerakk cs gn budak tiga orang neyhh, bole naik gyler larhh beb layn kerenah diorang neyhh. msg2 sporting larhh. hhm. that time tapayah ckp larhh ramay gyler orang turon at sana. bole runtuh  satu sc ue di buat nyee. hmm. td ad larhh gak tersermpak sket gn dak2 tcs. tp aku je yang nmpk diorang .but, diorang ta nampak aku. HAHA.

hh.. dekat sana, ingat ann na tgok wayang. habes ticket wyg semua da habes dhooo. so, na wt cmner. ta jdy larhhh kteorang na gy tgokk. so far, kteorang na balek cpat larhhh. hmm. kat sana lagy aku gn dak2 dak aku neyhhh tmankan si azim ue ble brg. mirza bli begg. hmm. mcm2 karenah layan si azim tuhh. but. mirza okay. skali tunjok beg yang dia na bli on thesport na bli. HAHA. aku suka dak cm tuhh. but, kau ta cm tuhh larhhh dherrr.

neyh larhh azim gn mirza tuhhh. heheh...then bebaju pink tuhh mimah .HAHA
okay tuh je larhh story yng aku na share gn korang .



Maaf Aku Tak Pandai Menulis, Kalau Bercerita Aku Pandai.
TERIMA KASIH

No comments: