Mohamad Aizam Firdauz B. Nor Azizi . 19years old. Johorean . Accounting Student at UiTM Johor:)

Friday, December 16, 2011

Sibuk punya cerita

Assalammualaikum semuaaa:) agak-agak dah berapa lama aku tak updated blog ni aek?? ehmm, entah lah aek dah lama kot. Okay, takpelah buang lah cerita semua tu. Sebenarnya tuan punya blog ni agak sibuk belakangan ini disebabkan tugasan yang diberikan oleh pensyarah. Ya lah dalam seminggu sampai ada 4 tugasan, perghh memang gila lah kann. kalau jadual kelas ada relaks relaks takpe lah jugak, ini takk. padat sepadat padat nya. haihhh. apa pun aku anggap itu sebagai cabaran sebagai pelajar lah kan. Ini baru sikit ni. entah entah ada lagi banyak daripada tu. Apa pun anda anda semua, tetapkan doakan aku supaya kuat untuk hadapi semua ini ya. *ecehhhhhhh . hii. okay lahh , ktengsbai! :)



Maaf Aku Tak Pandai Menulis, Kalau Bercerita Aku Pandai.
TERIMA KASIH

No comments: