Mohamad Aizam Firdauz B. Nor Azizi . 19years old. Johorean . Accounting Student at UiTM Johor:)

Thursday, January 12, 2012

Acerca De Amigos. tentang sahabat..

Assalamualaikum semuaa. 
Sebenarnya tiada apa-apa untuk dibicarakan , ingin di sini aku ingin berkongsi sedikit cerita lah, iaitu aku dan rakan rakan, iaitu Nekman,Acid,Atok, Ijat, Haziq telah masuk pertandingan FILEM PENDEK di UiTM segamat johor dalam program MITEK(minggu terbuka kolej)
Jadi, Dibawah ini, adalah filem pendek kiteorang, komentar anda semua dialu-alukan. terima kasih.
Cerita ini diadaptasikan dari kisah benar, *kampus dan orang yang terlibat adalah dirahsiakan*



Maaf Aku Tak Pandai Menulis, Kalau Bercerita Aku Pandai.
TERIMA KASIH

2 comments:

Unknown said...

Dah lama tak menjenguk blog teman baik aku yang seorang ini. Tiba-tiba hari ini terasa hendak berjalan-jalan kesini pula. Wah sudah segar, dan beewajah baharu. Lagu yang kembali membawa aku ke alam cinta Sonata Musim Salju. Heheh walaupun aku tahu filem ini tak menang sebarang anugerah semasa pertandingan filem itu, tetapi lepas ni jangan putus asa. Apa kata jadikan ini sebagai hobi masa lapang. betul tak? Tapi zam kenapa kau tak berlakon sekali? Hehehe

aizamfirdauz said...

zaki zaki. haha. a big thanks for viewing my blog dude. ehmm, insya allah ada rezeki, akan kitaorang jadikan itu sebagai hobi. aku pun boleh berkerjasama dengan kiteorang what . kau pun ada bakat. hihi ehh aku takde bakat lah dalam bidang lakonan. kalau kerja bahagian dalaman tuh okay ler. hihihihih .