Mohamad Aizam Firdauz B. Nor Azizi . 19years old. Johorean . Accounting Student at UiTM Johor:)

Monday, July 2, 2012

Pemimpin Mahasiswa:)

Assalamualaikum semua. uhuk uhukkkkk =.=" berabuknyaaa blog aku ni lahai. Dah lama aku tak sentuh benda alah ni . Biasalah lah dah masuk sem baru, busy memanjang ni ahh . Apapun semuaa, aku kat sini nak kongsi sedikitlah tentang Minggu Destini Mahasiswa pada awal semester, Aku terpilih menjadi Pemimpin Mahasiswa kira fasilitator lah jugak. ehmm, Sebelum tempuhi MDS ni, aku dan rakan-2 lain telah berkursus selama 4 hari di Felcra Tebing Tinggi, Segamat dan MDS berlangsung selama 7 hari. Dalam sepanjang agenda ni berlangsung, pelbagai ragamlah kiteorang ada. HAHA. Lagi-2 aku sebagai biro Makanan dan rakan-2 yang turut menjadi biro Makanan, Biro ni paling meriah dalam semua hal haha. ehmm, rasanya malas nak bercakap panjang. Sini aku selitkan sedikit memorabalia sepanjang aku menjadi Pemimpin Mahasiswa di UiTM Johor cawangan Segamat.
Biro Makanan

Pemimpin Mahasiswa

Hero-hero


-The End-




Maaf Aku Tak Pandai Menulis, Kalau Bercerita Aku Pandai.
TERIMA KASIH

No comments: