Mohamad Aizam Firdauz B. Nor Azizi . 19years old. Johorean . Accounting Student at UiTM Johor:)

Monday, September 24, 2012

Final exam dah dekat dah.

Assalamualaikum semua:)
Pejam celik pejam celik, dah nak nak habis dah semester 3 aku dekat UiTM ni.
Kalau dah hujung-hujung ni, final pun nak dekat. 
Seram sejuk dibuatnya.
Dengan harapan nak naikkan pointer yang telah jatuh merudum pada tahun lepas.
InsyaAllah minta-minta hajat tercapai Amin.
Macam biasalah, kalau exam nak dekat ni. Kan ada study week! 
Aku akan buat Jadual masa untuk aku study

Tak dinafikan, semester kali ini memang berat nak bawak. Tujuh subjek dalam 4 bulan belajar. Ehmm, takpe cabaran harus ditempuhi. HAHA.
Harap semester hadapan baik-baik sahaja. Lima subjek sahaja.
InsyaAllah.
Aku cuma ingin ucapkan:
Selamat menempuhi minggu peperiksaan kepada semua warga UiTM.

**Semoga Berjaya ucapan setinggi gunung everest aku berikan, perjuangan yang suci dari itu aku cuba cari keberkatan dariNya, seyogia maju dalam berusaha, waras dalam fikiran, kejayaaan tanpa halangan akan ku cuba tempuhi mencari destinasi kearah impian gemilang InsyaAllah. :)

P/S: Gonna miss you SENIORRRITA !!




Maaf Aku Tak Pandai Menulis, Kalau Bercerita Aku Pandai.
TERIMA KASIH

3 comments:

Myera Nyera said...

good luck final ek ^^

aizamfirdauz said...

okayyy thankyouuu aeeeee. You tooo :)

dinisamsuri said...

good luck!
dini follow sini jugak :)