Mohamad Aizam Firdauz B. Nor Azizi . 19years old. Johorean . Accounting Student at UiTM Johor:)

Monday, August 15, 2011

BOGEL MENUJU TUHAN

ASSALAMUALAIKUM and HI to all readers! eheee

hari ini bukan saja-2 penulis nak letak tajuk sepertimana tertera di atas tuh, *cehh!
okay first, aku nak beritahu korang yang aku memang minat dengan novel ketuhanan dan tidak sama sekali berminat dengan novel novel picisan yang banyak dekat luar tuh . bukan ada faedah sangat pon . ehee. okay now. aku skrg nak tunjuk sikit la kat korang semua salah satu novel artis melayu kita ni sudah pun mengeluarkan buku beliau, artis tu bernama ZAHIRIL ADZIM. siapa tak kenal memang taktaw nak cakap apa la kan, dia kan pelakon utama dalam drama slot aksi di TV3 iaitu JUVANA, sekarang beliau sudah membuka cabang kehidupan beliau drpd berlakon dan menjadi penulis buku, buku single yang pertama beliau tulis ialah sepertimana tajuk entry saya di atas laa. BOGEL MENUJU TUHAN? kenapa bogel? kenapa tak terlanjang? ehhmm. sbnrnya memang banyak kontroversi tentang penggunaan tajuk buku itu sendiri dan akhirnya diterima oleh semua pihak.


Buku antologi puisi dan catatan berjudul Bogel Menuju Tuhan karya pelakon Zahiril Adzim semakin laris dijual dan kini memasuki cetakan kedua.

Menurut pelakon drama Juvana ini, buku yang telah dicetak 1,000 buah itu bakal ditambah 1,000 buah lagi memandangkan permintaan terhadap buku itu meningkat.




Sinopsis

BOGEL MENUJU TUHAN adalah satu tajuk catatan yang aku tulis di blog satu masa dahulu. Ia merupakan satu keadaan yang aku gambarkan dalam setiap perjalanan kehidupan manusia yang percaya akan dugaan Tuhan. Tidak ada manusia yang terlepas dari dugaanNya. Maka, tidak adalah manusia yang tidak akan menempuh satu tempoh kesakitan, penuh perit dan pedih dalam hidupnya.



**sebenarnya aku pun belum beli lagi novel ni, susah nak cari buku ni.





Maaf Aku Tak Pandai Menulis, Kalau Bercerita Aku Pandai.
TERIMA KASIH

No comments: