Mohamad Aizam Firdauz B. Nor Azizi . 19years old. Johorean . Accounting Student at UiTM Johor:)

Tuesday, August 16, 2011

Stress && Depressed

Assalamualaikum la semua:)
hari ni punya entry aku nak share sikit la kat koranggg tentang stress/depress:

bila cakap stress mesti orang akan kaitkan dengan tekanan yang mereka dihadapi sebagaimana yang aku lalui sekarang, since aku kat U ni, macam macam aku lalui. kadang-2 tu assingment berlambak dan sampai tak terbuat dan akhirnya migrane. hmmm. tetapi kalau mengalami situasi macam tu, perlu ke kita berseorangan diri ??? *pertanyaan

aku rasa mungkin ada cara yang lebih baik lagi untuk kita tangani masalah ni kot. so apa yang perlu kita buat?

*jadi, saya sudah dapat cari jalan penyelesaian. anda pulak bagaimana??



Maaf Aku Tak Pandai Menulis, Kalau Bercerita Aku Pandai.
TERIMA KASIH

2 comments:

Liza@El@KedFlop said...

the only solution while mr. migraine say hi is sleep.
solution of stress is laugh. works on me, try la :)
nice sharing bdw

aizamfirdauz said...

btw.thnks ^_^. I gonna do your solution for this prob,