Mohamad Aizam Firdauz B. Nor Azizi . 19years old. Johorean . Accounting Student at UiTM Johor:)

Tuesday, October 18, 2011

My favourite blogger:)

Siapa Anwar Hadi ? dan kenapa dia salah seorang menjadi inspirasi aku, Yah, dia ni sebenarnya seorang blogger biasa sahaja. Rakyat malaysia, keturunan melayu. Umur dia aku tak pasti berapa, tapi muda lagi lah. Belajar di oversea dan mengambil bidang Bahasa Inggeris di MACQUARIE UNIVERSITY,SYDNEY. Anak kelahiran Kedah. kalau tengok vlog dia semua bila dia cakap macam loghat orang sana.




Eh eh eh kalau korang nak tahu lebih lanjut terjah sendiri lah ye.

Selain Maria Elena dan MatLuthfi, best sangat ke Anwar Hadi ni ? ehee ehee aku bab membaca blog tulisan panjang lebar ni memang failed sikit. Yang best nye kat blog Anwar Hadi ni, dia ni buat Vlog ! Hampir semua entri dia ada video. Dan semua video yang dia publish semuanya best belaka. Memang terhibur laa penonton gedik santai kan kan !

.
Vlog Anuar Hadi : 


P/s/s : Korang leh jadikan Anwar Hadi sebagai contoh kalau korang sukakan Vlog. Buat Vlog yang berguna, atleast make people think. =)


Maaf Aku Tak Pandai Menulis, Kalau Bercerita Aku Pandai.
TERIMA KASIH

No comments: