Mohamad Aizam Firdauz B. Nor Azizi . 19years old. Johorean . Accounting Student at UiTM Johor:)

Thursday, October 6, 2011

Penghujungnya :)

Assalamualaikum para bloger semuaa. Rasa da tinggal lama je blog ni, rasa macam da berhabuk pun ada. Sebenarnya, aku baru lepas menjalani minggu peperiksaan, memang perit dan menyiksakan la bila ingatkan balik, macam macam method aku guna untuk belajar waktu tu, apa pun, aku sudah tamatkan semester 1 aku dengan kertas peperiksaan AIS130 tadi.
Keduanya, kalau nak ingatkan semula masa part 1 ni memang la macam macam cabaran aku laluikan, lagi lagi awal sem, perghhh. memang aku jadikan kenangan sampai bila bila lahh, ini ada video untuk paparan korang semua semasa minggu destini siswa(MDS), kira minggu orientasi la, okay mari layann!!

Alhamdulillah alhamdulillah, da nak masuk semester 2 rupanya, apa punn memang rindulah dengan classmate aku ni,  no worry guys, even next sem aku pindah kelas, it is doesn't mean we are cannot meet right? Anyway I gonna miss every single of youu:)

p/s: da habis da sem 1, so bulan 11 ni aku masuk semester ke-2 pulak, sebenarnya aku ada harapan yang aku nak sangat masa part 2 nanti, apa pun, just wait and see on the next post yaahh:)



Maaf Aku Tak Pandai Menulis, Kalau Bercerita Aku Pandai.
TERIMA KASIH

No comments: