Mohamad Aizam Firdauz B. Nor Azizi . 19years old. Johorean . Accounting Student at UiTM Johor:)

Friday, November 18, 2011

Harapan

Salam dan Hi semuaa:) Sebut tentang harapan, masing- masing sudah tentu ada harapan kan? Bagi aku. entry kali ini aku ingin berkongsi harapan aku untuk menghadapi Semester kedua, aku punya harapan sendiri untuk menghadapi semester 2 ini di UiTM segamat di mana tempat aku belajar sekarang. Antaranya, jeng jenggg!!
 1.
Harap-Harap dapat roomates & senior baik-baik.
2.
 Roomates & senior satu kepala.
3.
 Roomates & senior yang TIDAK merokok. 
4.
Roomates & senior pembersih.
5.
Dapat fokus dalam kelas.
6.
Tidak dipengaharui dengan anasir anasir mungkar.
7.
Cuba untuk menjadi orang yang baik.
8.
Dapat lebih ramai kawan.
9.
Score setiap quiz dan test.
10.
Tenang dengan setiap dugaan cabaran yang dihadapi.

Sebenarnya banyak lagi, Tapi tu lah, kadang- kadang Apa yang kita harapkan, tak semua dapat, doa dan tawakal okay:)




Maaf Aku Tak Pandai Menulis, Kalau Bercerita Aku Pandai.
TERIMA KASIH

No comments: