Mohamad Aizam Firdauz B. Nor Azizi . 19years old. Johorean . Accounting Student at UiTM Johor:)

Friday, November 4, 2011

Result UiTM

Assalammualaikum semua. tuan punya badan tidak mahu berbicara banyak banyak hari ini, cuma saya ingin berkongsi bahawa keputusan peperiksaan saya di UiTM segamat semester 1 adalah setakat boleh tahan. Alhamdulillah pointer 3.00 above . tapi tak Dekan seperti kawan kawan aku yang lain okay. Mungkin ini satu ujian buat aku tidak mendapat sasaran itu, Insyaallah, aku boleh ke tahap itu.lagi pun pada awalnya aku tidak meletakkan harapan untuk mencapai ke tahap itu, sebab aku taknak rasa bangga apa yang aku dapat dan akhirnya pelajaran aku kecundang.   tapi alhamdulillah alhamdulillah amin amin. pengalaman mengajar aku semuanya. okaylah usaha dengan lebih gigih!

P/S; Untuk rakan rakan yang dapat DEKAN tahniah, korang memang hebatt!!

Maaf Aku Tak Pandai Menulis, Kalau Bercerita Aku Pandai.
TERIMA KASIH

No comments: