Mohamad Aizam Firdauz B. Nor Azizi . 19years old. Johorean . Accounting Student at UiTM Johor:)

Wednesday, December 5, 2012

Semester yang baru

Assalamualaikum pembuka bicara. fuhh fuhh. Agak berabuk dah blog aku ni. Dah lama tak dikemaskini. Banyak perkara yang aku nak diperkatakan. Antaranya aku SEKALI LAGI terpilih sebagai PEMIMPIN MAHASISWA semasa Minggu Destini Siswa (MDS) di UiTM Segamat. Agak sekejap je aku bercuti sem kali ini lebih kurang dua minggu sahaja tak macam orang lain mengambil masa lima minggu mereka habiskan masa cuti diaorang bersantai bersama keluarga. 
***
Pada minggu ke-2 aku menghadiri kursus JPK bagi persediaan MITEK iaitu Minggu Terbuka Kolej pada sem yang aku tempuhi sekarang ni.
Pada minggu seterusnya aku kena ikut serta kursus pemantapan PM di PD Sanctuary Negeri Sembilan.

Antara PM yang lawa lagi kacak bergaya haha

Semasa pendaftaran pelajar baru bawah Blok Taming Sari. Menyempattttt :)

Kumpulan koir dibimbing oleh aku, Faidiey, dengan Cikgu :)

Banyak lagi yang aku nak kongsikan. Tapi jangan risau ada banyak lagi perkara yang aku akan kongsikan. :)



Maaf Aku Tak Pandai Menulis, Kalau Bercerita Aku Pandai.
TERIMA KASIH

No comments: